Společnost Unilever uvedla na trh domácí technologii Cif ecorefill, která spotřebitelům umožňuje naplnit a opakovaně využívat spreje Cif.
Novinka byla nedávno uvedena ve Velké Británii, kde roste poptávka po méně plastových, znovunaplnitelných a opakovaně použitelných řešeních. Pozoruhodné je tvrzení 62 % Britů, že opakované použití je pro ně ještě důležitější než recyklace. Největší překážku koupě doplňovatelných výrobků představuje nedostatečná informovanost nebo jednoduše jejich nedostatek na regálech obchodů. S ohledem na tato fakta se Cif snažil vytvořit výkonné řešení bez produkce dalšího odpadu. Stal se první značkou v oblasti úklidových prostředků, jež přišla s tímto průkopnickým designem doplňování. Inovace by měla z britských supermarketů odstranit až 1,5 milionu plastových lahví a zanedlouho dorazí i do Česka.*
I visited your website. I really like it. Lots of good information. Keep it up.
Best Abbotsford Lawyers