01.01.1970 | 12:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

NOVÉ KNIHY

MEZINÁRODNÍ DOKUMENTY O LIDSKÝCH PRÁVECH Vladimír Adamus Z mezinárodních smluv, jimiž je Česká republika vázána, jsou bezprostředně závazné a mají přednost před naším zákonem, pokud jsou ratifikovány a vyhlášeny, jen mezinárodní smlouvy o lidských právech a základních svobodách. Autor nabízí jak...

MEZINÁRODNÍ DOKUMENTY O LIDSKÝCH PRÁVECH

Vladimír Adamus

Z mezinárodních smluv, jimiž je Česká republika vázána, jsou bezprostředně závazné a mají přednost před naším zákonem, pokud jsou ratifikovány a vyhlášeny, jen mezinárodní smlouvy o lidských právech a základních svobodách. Autor nabízí jak české, tak anglické znění všeobecných smluv a usnesení (například Mezinárodního paktu o občanských a politických právech, Deklarace a odstranění všech forem nesnášenlivosti a diskriminace založené na náboženství nebo víře) a mezinárodních úmluv spojených s ochranou lidských práv v Evropě (například Evropská úmluva o potlačování terorismu, Evropská charta místní samosprávy).

Text doplňuje také Všeobecná deklarace lidských práv. Ve sborníku jsou otištěny jen smlouvy, které byly do konce roku 1999 vyhlášeny ve Sbírce zákonů.

MARKETING MĚST A OBCÍ

Ludmila Janečková, Miloslava Vaštíková

Autorky v první části knihy vysvětlují možnosti využití marketingu ve veřejné správě. Pro snadnější orientaci je zde provedena katalogizace měst a obcí z pohledu uplatnění jejich konkurenčních výhod. Je definováno marketingové prostředí měst a obcí, jsou zmíněny základní nástroje, bez nichž se neobejde marketingová analýza, například marketingový informační systém a marketingový výzkum.

Výklad v první části práce uzavírá přiblížení pojmu positioning města a obce, tedy jejich postavení v konkurenci vůči ostatním městům a obcím. Další část práce přibližuje čtenářům základní nástroje marketingu měst a obcí, kterými jsou jednotlivé prvky marketingového mixu. Vedle tradičního pojetí (produkt, cena, distribuce, komunikace) jsou tyto prvky obohaceny o další specifika: lidé, materiální prostředí, procesy a partnerství.

Ve třetím celku, který se zabývá formováním strategie měst a obcí, jsou uvedeny postupy a metody vytváření a realizace strategie doplněné příklady již realizovaných postupů. Čtvrtým relativně samostatným celkem je kapitola, která se zabývá podnikatelskou kulturou města a obce, kvalitou poskytovaných služeb a možnostmi měst a obcí tuto kulturu ovlivnit.

Výklad uzavírá kapitola, která definuje marketingové strategie města a obce. Jde o tržní uplatnění produktů měst a obcí, zapojení veřejnosti do této strategie a její propojení se všemi zúčastněnými subjekty.

Všechny knihy si můžete objednat na dobírku na adrese: Economia, a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down