Tři čtvrtiny obalových materiálů míří do spotřebního sektoru. Demografickými studiemi sledování trendů v poptávce lze proto vysledovat trendy v typech a množství obalů. Jednou z výrazných změn v posledních letech je, že rodiny mají stále méně členů. Zatímco jednočlenných rodin bylo v roce 1961 14...
Tři čtvrtiny obalových materiálů míří do spotřebního sektoru. Demografickými studiemi sledování trendů v poptávce lze proto vysledovat trendy v typech a množství obalů. Jednou z výrazných změn v posledních letech je, že rodiny mají stále méně členů. Zatímco jednočlenných rodin bylo v roce 1961 14 %, v roce 2001 už jich bylo 29 %. Tří a více členných rodin bylo v roce 1961 56 %, ale v roce 2001 už jen 36 %. Malé domácnosti a zaměstnané ženy dávají přednost jídlu mimo domov, což podporuje potřebu obalů. Podle odhadů bylo v roce 2003 prodáno 20 miliard krabic na pizzu.
Zdroj: Obalová asociace SYBA