Ivana HospodářováAť chceme či nechceme ovlivňujeme, informujeme, přesvědčujeme a prezentaci proto většinou provází diskuse, odpovědi na otázky, zvládání námitek a méně příjemných situací. Před prezentací se proto musíme připravit...
Ivana Hospodářová
Ať chceme či nechceme ovlivňujeme, informujeme, přesvědčujeme a prezentaci proto většinou provází diskuse, odpovědi na otázky, zvládání námitek a méně příjemných situací. Před prezentací se proto musíme připravit na pravděpodobné otázky, promýšlet co dělat, aby nás nezaskočila nečekaná reakce posluchačů nebo problematické chování, co dělat v případě, že selže technika a dostaví se stres a tréma.
Z bohatých praktických zkušeností nabízí publikace soubor nástrojů na povzbuzení zájmu posluchačů a na zvládání řady nestandardních situací. Příručka také uvádí přehledné zásady a postupy pro argumentaci s výrazně vyšší účinností.
Základním nástrojem úspěchu při prezentaci je osobnost prezentujícího, která se projevuje i v jeho řeči a slovech, která používá. Pokud chcete vědět, jak a čím při prezentaci vyniknout, jak zaujmout své posluchače, jaká motivující slova používat a která jsou naopak v prezentaci tabu, neměla by tato kniha chybět na vašem stole při přípravě prezentace ať už se připravujete na setkání s obchodními partnery, kolegy a spolupracovníky či veřejností.
Nakladatel: Alfa Publishing, Praha 2004, www.alfaknihy.cz. Doporučená cena: 199 Kč. Počet stran: 150