Pro AVII zůstává klíčovým český a slovenský trh. Zároveň však investují do prodejní sítě v dalších evropských zemích (Velké Británii a Francii). Nově firma vstoupila také na trh Středního východu, kde zahájila prodej při spuštění provozu montážního závodu mateřské Ashok Leyland v emirátu Rás...
Pro AVII zůstává klíčovým český a slovenský trh. Zároveň však investují do prodejní sítě v dalších evropských zemích (Velké Británii a Francii). Nově firma vstoupila také na trh Středního východu, kde zahájila prodej při spuštění provozu montážního závodu mateřské Ashok Leyland v emirátu Rás al-Chajma ve Spojených arabských emirátech.
AVIA letos rovněž chystá vozy s dvojkabinou a nabízet bude i automobily s pohonem čtyř kol. Úspěch firmy se podle manažera marketingu Michala Bačkovského opírá o globální homologaci vozidel řady Euro5 a doplnění kompletní modelové řady motorů pro nové trhy. "Zákazníkům na evropských trzích jsme schopni nabídnout vozidla v provedení Euro5, ruským zákazníkům vozy s motory plnícími normu Euro4 nebo Euro3, na Středním Východě pak v provedení Euro2."
PRODEJE AVIA
Rok |
Počet vozidel |
1 Q 2010 |
102 |
1 Q 2011 |
168 |
z toho:51 vozů Euro 5 - Evropa13 vozů Euro 4 - Rusko4 podvozky - Singapur100 podvozků pro elektromobily - Smith Electric. |