Odpadová společnost OZO Ostrava spustila ve městě novou kampaň nazvanou 3Ď, kterou chce obyvatele vyzvat k třídění odpadu. Její hlavní součástí je zábavná a naučná hra určená všem věkovým skupinám a jejím cílem je upevnit vztah Ostravanů nejen k životnímu prostředí, ale i k městu, jeho historii a...
Odpadová společnost OZO Ostrava spustila ve městě novou kampaň nazvanou 3Ď, kterou chce obyvatele vyzvat k třídění odpadu. Její hlavní součástí je zábavná a naučná hra určená všem věkovým skupinám a jejím cílem je upevnit vztah Ostravanů nejen k životnímu prostředí, ale i k městu, jeho historii a kultuře, sdělila ČTK mluvčí společnosti Vladimíra Karasová.
"Na stovce zajímavých místech v Ostravě, která jsou veřejně přístupná, jsme ukryli schránky s originálním tričkem s nápisem 3Ď. K nalezení schránek povede vyřešení vědomostních hádanek. Nápovědy k nalezení triček budeme postupně, ve třech vlnách, uveřejňovat na webových stránkách www.ozoostrava.cz," vysvětlila princip hry Karasová.
Trička mají žlutou, zelenou a modrou barvu, tedy barvy, jaké mají kontejnery na plasty, sklo a papír. Jedno z triček je prémiové v červené barvě. Kampaň zhruba za milion korun vyvrcholí 1. listopadu závěrečnou party na Slezskoostravském hradu. Přístup na ni budou mít jen lidé v nalezeném tričku s logem kampaně, pro něž bude připraveno i losování dalších věcných cen.
Tajná schránka, kterou budou hledat účastníci soutěže